Reklamace

Vážený zákazníku,

stane-li se Vám, že Vám hodinky zastaví v průběhu 2 roční záruky (u některých značek hodinek je delší záruční lhůta), toto je důvod ve většině případech důvod k reklamaci. U quartzových hodinek se jedná v převážné většině o vybitou baterii - naše firma mění baterie v záruční době zdarma, ale na baterii se záruka nevztahuje, proto si poštovné zákazník hradí a výměna baterie se nezapočítává do reklamační opravy. U mechanických či automatických hodinek se ve většině případech jedná o nedostatečný nátah hodinek.
 V případě rozbitého skla, ulomené části pouzdra či jiné vnější závady hodinek, ve většině případech se toto jako reklamace neuznává. Sklo ani pouzdro totiž samo od sebe napraskne. U kožených řemínků to bývá sporné, jelikož každý člověk má jinak agresivní pot a ten přímo ovlivňuje životnost koženého řemínku. Převážně se ale na nošený řemínek záruka nevztahuje - posouzení leckdy záleží na autorizovaném servisu dané značky.
 V případě, že se hodinky zastaví a není to zapříčeněno bateriií, nabíhá 30 denní záruční reklamační lhůta. Zákazník dostává proplacené poštovné a samozřejmě nehradí poštovné, když se hodinky zasílají opravené zpět.
 Je vhodné v případě, že s hodinkami něco máte, napsat mail nebo zavolat. Leckdy se jedná o "závady", které souvisí s obsluhou hodinek a vyřeší se snadno a ihned.

Vyberte si cenové rozpětí Potvrdit toto rozpětí
 
 
Náš obchod a kudy k nám | Kontakty
Hodinky - Hodinářství  zlatnictví  Jihlava
zavřít

Informace e-mailem

Chcete-li dostávat pravidelně informace o novinkách, akcích a slevách na e-shopu hodinky-damske-panske.cz, registrujte se do našeho newsletteru zadáním své e-mailové adresy do políčka níže.