Reklamace

Vážený zákazníku,

 

děkujeme za Vaši důvěru a zakoupení námi nabízeného zboží. Naším stálým cílem je plná spokojenost našich zákazníků. Proto jsme připraveni Vám pomoci i v případech, kdy zjistíte na zakoupeném zboží vadu. Postup reklamací stanoví obchodní podmínky našeho obchodu – viz. příslušná rubrika na stránkách vlevo. Stane-li se Vám, že Vám hodinky zastaví v průběhu doby, po kterou můžete uplatňovat odpovědnost ze zákona či dle poskytnuté záruky – běžně 2 roky, u některých značek hodinek v záruční lhůtě dle záručního listu, neváhejte se na nás obrátit a Vaše potíže nám sdělit.

 

Leckdy se jedná o "závady", které souvisí s obsluhou hodinek a vyřeší se snadno a ihned, mnohdy i radou či doporučením po telefonu; zajistíme i konzultaci s autorizovaným servisem či distribuční firmou.

 

U quartzových hodinek se jedná v převážné většině o vybitou baterii. Na baterii, která byla v hodinkách v době prodeje se záruka nevztahuje, avšak v tomto případě naše firma mění první baterii, která se ve Vašich hodinkách vybije v záruční době, zdarma. Vy v takovém případě uhradíte pouze poštovné za zaslání hodinek k výměně baterie a zpět Vám hodinky novou baterií zašleme na naše náklady. Výměna baterie v tomto případě není opravou ve smyslu odstranění vad zakoupeného zboží v zákonné či záruční lhůtě. U luxusních nebo dražších hodinek provádíme výměnu baterie po konzultaci s výrobcem nebo značkovým servisem či autorizovaným distributorem značky, případně ji zajistíme prostřednictvím autorizovaného servisu značky U mechanických či automatických hodinek se ve většině případů jedná o nedostatečný nátah hodinek. Doporučujeme přesvědčit se, v souladu s návodem a doporučeními výrobce dané značky, zda jsou hodinky správně nataženy. V případě, že se hodinky zastaví z jiných příčin, bez zbytečného odkladu, nejlépe ihned, nás kontaktujte – postup naleznete v obchodních podmínkách našeho obchodu.

 

Rozbité sklo, ulomené části pouzdra či jiné zjevné vady hodinek a dalšího zboží, ve většině případů jako reklamaci uznat nelze. Sklo ani pouzdro či jiné pevné části hodinek a jiného zboží se totiž samy od sebe nedeformují a nepraskají. U kožených i jiných řemínků je hlavním vlivem defektů intenzita a podmínky nošení, zejména povětrnostní vlivy, podnebí, osobní aktivity (sporty, fyzická práce apod.) i individuální vlastnosti pokožky – zejména rozdílná intenzita produkce potu - které přímo ovlivňují životnost zejména koženého řemínku. V převážné většině případů se na již nošený, zejména kožený řemínek záruka nevztahuje. V ne zcela jednoznačných případech předkládáme reklamaci k posouzení autorizovaném servisu dané značky.

 

V případě důvodné a oprávněné reklamace zákazník dostává v souladu s obchodními podmínkami našeho obchodu proplacené poštovné za zaslání zboží k reklamaci. Poštovné a balné za zaslání po opravě zpět k zákazníku jde na náš účet.

 

I v případě, že Vámi uplatněnou reklamaci nebudeme moci uznat, či v rámci pozáručního servisu, jsme připraveni Vám poradit či za příznivou cenu u nás zakoupené zboží opravit či opravu zajistit v autorizovaném servisu příslušné značky.

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy je ke stažení ZDE.

Vyberte si cenové rozpětí Potvrdit toto rozpětí
 
 
Náš obchod a kudy k nám | Kontakty
Hodinky - Hodinářství  zlatnictví  Jihlava
zavřít

Informace e-mailem

Chcete-li dostávat pravidelně informace o novinkách, akcích a slevách na e-shopu hodinky-damske-panske.cz, registrujte se do našeho newsletteru zadáním své e-mailové adresy do políčka níže.