Provozní řád

Jak nakupovat a doba dodání + EET

Vážený zákazníku,
na této stránce najdete návod, jak Vámi vybrané hodinky koupit a jakým způsobem se doručí k Vám.

Zboží lze objednat těmito třemi způsoby :

1. E-shopem
2. Telefonicky
3. Emailem - zprávou

Nyní půjdeme po jednotlivých způsobech objednávek a Vy si zde najdete návod, jak spokojeně nakoupit :
 

1. Objednávka provedená E-shopem

a) u každého výrobku najdete dole pod textem tlačítko Do košíku, kterým vložíte hodinky do Vašeho košíku
b) v pravém horním rohu obrazovky je zobrazen aktuální stav Vaší objednávky s finanční částkou
c) poté klikněte v košíku na tlačítko Zobrazit košík - ukáže se Vám stránka Dokončit nákup, kde si můžete zkontrolovat Vaši objednávku. Následně klikněte na tlačítko Objednat
d) objednávku dokončíte zadáním Vašich údajů - Vaše jméno, adresu, doručovací adresu, způsob úhrady, způsob doručení a v případě kovového náramku obvod vašeho zápěstí. Potom kliknete Pokračovat
e) na stránce Dokončení objednávky si zkontrolujete, případně opravíte, Vaše údaje. Jestli-že všechno souhlasí, můžete kliknout  Objednat
f) registrovaní klienti vyplní své přihlašovací jméno a heslo

 

2. Objednávka provedená telefonicky

a) kontaktujte, prosím, našeho operátora (operátorku) e-shopu na

       tel. :  +420 728 649 670
                 +420 602 521 828
                 +420 56 56 57 100

b) operátor s Vámi provede celou objednávku

 

3. Objednávka provedená e-mailem - zprávou

a) napište a zašlete Vaši objednávku na hodinky@tovys.cz
b) uvádějte, prosím, přesné názvy výrobků a počet kusů
c) prosím, vyplňte údaje s potřebnou pečlivostí ( způsob platby, adresa)

 

Informace: Záruční podmínky, Na skladě

Na skladě znamená, že zboží je na skladě v obchodě v Jihlavě.  
Dle zákona naší republiky zboží zakoupené na internetovém obchodě lze do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Na veškeré zboží se vztahuje 2 roky záruka (24 měsíců) - tato záruka se vztahuje na závady strojku (závady vnitřní), ale nevztahuje se na závady zapříčeněné nošením (závady vnější) - např. rozbité sklo, ulomená korunka, prasklý či utržený pásek. Pro lepší komfort a spokojenost zákazníka na většinu zboží dáváme prodlouženou záruku.
 Stane-li se Vám cokoliv s hodinkami během záruky, napište nám, prosím a my zhodnotíme - potažmo po poradě s distribuční firmou dodávající toto zboží - zda-li se na toto vztahuje záruka. Pokud ano, hodinky Vám do 30 dnů vyreklamujeme. Pokud se na danou závadu záruka nevztahuje, budeme se Vám snažit hodinky opravit zadarmo nebo za minimální nákladovou položku - vždy samozřejmě ve spolupráci s oficiálním servisem pro danou značku v ČR. Až po záruce jsou opravy dražší. Pokud se Vám cokoliv z hodinkama stane, ať v záruce nebo po záruce, napište nám a závadu odstraníme.
 Příjde-li Vám balíček od nás poškozený, reklamujte, prosím, tuto závadu u distribuční firmy, která Vám balíček dovezla - v našem případě se jedná nejčastěji o poštu. Balné a poštovné naše firma účtuje do hodnoty zboží do 1.500,- kč. Nad tuto částku je balné a poštovné zdarma.
 Po uznané a opravené reklamaci se záruka prodlužuje o 1 měsíc, pouze u výměny nového strojku se záruka aktivuje na dva roky.
 Hodinky poháněné baterií nemají ze zákona záruku na baterii, pokud zákazník hodinky nosí a hodinky jdou (což je, pochopitelně, nejčastěji). Některý zákazník však hodinky nemusí nosit a může ponechat baterii deaktivovanou např. vytaženou korunkou - tato korunka však musí být vytažená již při prodeji. V této nečinnosti se na baterii vztahuje záruka 24 měsíců. To, zda byly hodinky nošené či ne se snadno pozná podle opotřebení řemínku, pouzdra, zapínací přasky atd. Neuznaná reklamace není počítána jako reklamace. Případná závada hodinek zapříčeněna předešlým neodborným zacházením a následně neuznanou reklamací není závadou reklamační, jelikož tato závada může být zapříčeněna právě defektem zapříčeněným neodborným zacházením. Naše firma Vám první baterii mění zdarma - u luxusních nebo drahých hodinek je však potřeba konzultace s naším hodinářem.
 

  • Eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu, zveřejní text znění:
    "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."
  • Eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu, zveřejní text znění:
    "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů."
  •  

   

Děkujeme a přejeme příjemný nákup a radost z Vámi vybraného zboží

 

 

 

 

 

 

 

 

Vyberte si cenové rozpětí Potvrdit toto rozpětí
 
 
Náš obchod a kudy k nám | Kontakty
Hodinky - Hodinářství  zlatnictví  Jihlava
zavřít

Informace e-mailem

Chcete-li dostávat pravidelně informace o novinkách, akcích a slevách na e-shopu hodinky-damske-panske.cz, registrujte se do našeho newsletteru zadáním své e-mailové adresy do políčka níže.